Got some news for y'all

170 comments,21 shares,593 likes
Kimberly Goodman
4 months

Sure thing I will tune in Thou @luke_bryan

Kimberly Goodman
4 months

Awesome I am here, lol

Elliespaz
4 months

Love the way you share and have live streaming

Wink_and_A_Smile
5 months

Awww, snap! I missed the live stream. I was out of state at my daughter’s gymnastics meet. Next time.😉

pebbleswendy32
5 months

Darn it I am 4 days late

browneyes_60
5 months

can't wait to see you in may..Riverbend....

ashleymalone106
5 months

come to Az pleaseeeee

Elliespaz
5 months

Plz give more time with sharing heads up on your live-streams

Sheena Burgos
5 months

How do I get your livestream notifications???

cdantonio
5 months

No Pittsburgh 😭

Joanne Varner
5 months

What is it??? A new tour!!!

awbbcb
5 months

Yay!!!! Love seeing you in Orange Beach, AL. Can’t wait.

angelia ellis
5 months

Yes!!!!! Milwaukee!!!

Karen Macdonald
5 months

Make sure you remember to add Australia 🇦🇺 to your list pls Luke. We sure could do with some of your shining light down here ❤️

Michelle Leibrandt Hederman
5 months

Yesss!!! Summerfest-Milwaukee!!!!

jjsbms97
5 months

Best day ever!

Mechele Robinson
5 months

disappointed no Pa dates😥

Debmaldo
5 months

Can’t wait for Sacramento!

Patricia Boyer
5 months

omg I cant believe I freaking missed this wow I'm sorry

holman297
5 months

Pay attention peeps He is coming to Florida and Texas May not be the city you hoped for but at lease he will be close if you can make it work